تحقق شهر الکترونیک و ارائه ی خدمات از طریق سامانه ها به شهروندان دغدغه مدیران شهری است


تحقق شهر الکترونیک و ارائه ی خدمات از طریق سامانه ها به شهروندان دغدغه مدیران شهری است

بروزرسانی شده در1397/7/18

نشست هم اندیشی ناظران برتر مناطق6 و 7 ، با حضور غفوری، قایم مقام شهرداری منطقه6 ، گودرز، سرپرست اداره ی مشارکت های مردمی سامانه نظارت همگانی 1888شهرداری تهران ، دیگر مسئولان ذیربط و ناظران برترمدعو، ، به میزبانی این منطقه ، برگزار شد.


 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه6، در این نشست که محمد حسین زارع هنجنی و افشین دهخوارقانی (روسای بازرسی مناطق 6 و 7) نیز حضور داشتند، غفوری، به اهمیت وجودی سامانه ی 1888 در تحقق منویات شهردار در زمینه ی تحقق شعار شهر زیست پذیر، شهروند مشارکت پذیر اشاره کرد.

می افزود: با توجه به تعدد و تنوع خدمات محول شده به شهرداری تهران، حضور شهروندان در کنار این سازمان به عنوان چشم بینا و گوش شنوا، یار و مددکار مسئولان امر در این زمینه و موهبتی انکار ناپذیر است.

قایم مقام منطقه6 ، ناظران برتر حاضر در نشست را به رصد دقیق موضوعات شهری مرتبط با این سازمان دعوت و اظهار امیدواری کرد روزی شهرداری تهران بتواند از پتانسیلی بهره مند شود که قادر باشد تمامی خدمات خود را از طریق سامانه ها و به شکل الکترونیکی به شهروندان ارائه کند.

در ادامه گودرز، سرپرست اداره ی مشارکت های مردمی سامانه نظارت همگانی 1888شهرداری تهران، ضمن ارائه ی نکات آموزشی مورد نیاز برای حضار ، به تبیین آمار فعالیت های ناظران این دو منطقه، تعداد ناظران فعال کل تهران و بویژه مناطق 6 و هفت، کیفیت و موضوعات پیام های ثبت شده از سوی آن ها و... پرداخت و نکات لازم به منظور ارتقای سطح کیفی پیام ها را به حضار گوشزد کرد.

بر این اساس بیان نظرات و نکات مد نظر ناظران مدعو جلسه و شنیدن پرسش های آنان در زمینه های مختلف فعالیتی مدیریت شهری، ارائه ی پاسخ از زبان غفوری، قائم مقام ، محمد حسین زارع هنجنی ،مدیر بازرسی منطقه 6 و گودرز سرپرست اداره ی مشارکت های مردمی سامانه نظارت همگانی 1888شهرداری تهران، در دستور کار قرار دادن بخشی از موارد طرح شده و... دیگر بخش های این نشست هم اندیشی را تشکیل می داد.

ادامه ی این جلسه  نیز به تقدیر از ناظران برتر این دو منطقه به دست مسئولان حاضر ، اختصاص داشت.

 

 

 






print
  نظرات